Znani projektanci dla sieciówek, czy tak wygląda modowa przyszłość?

Dom mody Chmielnik

Prasówki

Świat luksusu nie jest szybko naprawdę bardzo niedostępny, jak dotąd do niedawna. Dom mody przez dziesięciolecia był kojarzony z krawiectwem najdoskonalszej klasy, na które mało kogo stać. Oferta dotyczyła osób najbardziej bogatych i popularnych. Ubiegłe lata przyniosły duże zmiany. Wielka popularność jest otwarta w jasnych sieciówkach, przez co wszystek potrafi sobie na nią pozwolić. Czyli toż innowacyjny trend, czy chwilowy kaprys projektantów?

Dom mody Działoszyce

 

Dom mody i tworzenie unikalnych kolekcji

 

torebki
Reklama

 

Tak zwane wysokie krawiectwo (haute couture) bardziej powinno się wiązać ze produkcją niż modą. Każdy ceniący się dom mody przygotowuje kolekcje, które są szyte ręcznie z środków najdoskonalszej klasy. Idea tych modeli ogranicza się do pokazania światu, jak dobrym rzemiosłem posługują się pracownicy konkretnej marki. Takie ubrania kosztują krocie i pozwolą sobie na nie tylko nieliczni. Zupełnie nie dochodzą do codziennej sprzedaży. Ważna je kupić w wygodnych showromach lub są zamawiane przez miłośniczki mody więcej na okresie ich wytwarzania. Haute couture to ucieleśnienie mitu o ubraniach doskonałych. Wiele kolekcji, szytych w prostych egzemplarzach, finalnie dociera do muzeum mody. Na potrzeby szerszej klienteli przygotowuje się ubrania typu net-a-porter, czyli chętne do noszenia. Niestety, one i mają własną wartość. Dom mody Działoszyce

Zobacz również Puderniczki

Sezonowa rywalizacja

To, co zwykle widać na pokazach mody, to propozycje, które przenikają do butików konkretnego domu mody. Grono odbiorców dalej jest wąskie, ale bardzo wyższe, niż w wypadku dużego krawiectwa. Każdy moment oznacza dla projektantów wytężoną sztukę i wykonanie nowej kolekcji. Na nich zwykle budują się sieciówki, szukające inspiracji w swoich kolekcjach. Ich tezy są podobne, ale wykonane znacznie tańszym kosztem. Spośród ostatniego powodu są osiągalne cenowo dla wszystkiego mężczyznę. Ta sezonowa rywalizacja sprawia, że poszczególne sieciówki poddają się podobnymi trendami, ale podanymi w odmienny sposób. Mimo to klienci często mają poczucie, iż w każdym sklepie kolekcje na określony moment są bardzo do siebie odpowiednie. Dla ich organizatorów to przecież gwarancja, że zajdą w gusta miłośników mody. Dom mody Działoszyce

Moda dla wszystkiego

Jest również idea, którą podjęła sama z sieciówek. To współpraca z najodpowiedniejszymi projektantami, którzy bardzo dla niej zamierzają kolekcję. Jest ona prosta w salonach sieciówki, szczególnie w najczystszych lokalizacjach. Jak wyglądają projekty? Są własny motyw przewodni, ale przypominają projekty domu mody, który je sprawia. Limitowana oferta nie ma pracę wysoka ceny oryginalnych ubrań z metką Versace lub Źli, tylko określoną jako kolekcja dla dużej sieci. W obecny możliwość świat wielkiej popularności nieco idzie z gruntu i staje się bardziej widocznym. Zyskuje na ostatnim biznes, który że się pochwalić wybitną współpracą. Zadowolony jest dodatkowo klient, bo otrzymuje produkt wysokiej jakości, który nie będzie masowo produkowany. Świadczą o tym długie kolejki przed wybranymi biznesami w dniu premiery kolekcji. Atmosfera podniecenia rozwija się jeszcze długo, ponieważ dużo spośród ostatnich ubrań pojawia się na aukcjach internetowych, czekając na ostatniego właściciela.

Trend na wymianę z projektantami pojawił się na początku XX wieku a nie dotyczy już tylko samej sieciówki. Modowa kolaboracja ma przyjaciół z dowolnej strony, więc nic nie zapowiada rezygnacji z pomysłów tego rodzaju. Dom mody Działoszyce

zobacz również Znani projektanci dla sieciówek, czy tak wygląda modowa przyszłość?

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments